George
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/03/2003
- Μηνύματα
- 1.432
- Likes
- 123
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Olympic Airlines vs LAN Chile Ως μέλη του μεγαλύτερου και πληρέστερου ελληνικού forum πολιτικής αεροπορίας, πετάξαμε, δοκιμάσαμε και σας μεταφέρουμε τις εμπειρίες μας από μια σύγκριση πρωτοποριακή για τα δεδομένα του ελληνικού internet (γιατί εμείς κάνουμε ρεπορτάζ!). Δέστε τις ζώνες σας, καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε το!
Μέρος Α': ATH-FRA, OA165 (STD 08:15, STA: 10:25), DEC2004, B734 SX-BMC "City of Alexandroupolis"
Το καλό με τη συγκεκριμένη πτήση των ΟΑ είναι ότι βρίσκεται σε ώρα που δεν υπάρχει ακόμα ο πρωινός συνωστισμός από το κύμα αναχωρήσεων των 9π.μ. για Ευρώπη. Οπότε, το check-in κατά τις 7 το πρωί έγινε σχετικά γρήγορα και οι θέσεις 06Α/Β/C που είχα προκρατήσει μας περίμεναν κανονικά. Η επιβίβαση άρχισε on-time στις 07:45 από την Β22 και το λεωφορειάκι μάς οδήγησε στο -BMC. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιαστήκαμε, μέχρι που μπήκαμε στο εσωτερικό του. Η κυρία ηγουμένη φιλικότατη και χαμογελαστή, η πληρότητα γύρω στο 50% (δηλαδή για μας μια άνετη πτήση) με δύο επιβάτες στην Olympian Executive, ενώ η σειρά 6 ήταν εφοδιασμένη με καθίσματα Business Class. Άνετο μαξιλαράκι για το κεφάλι, δερμάτινο προσθάγκωνο και το seat pitch άάάάάνετο.
Καλωσόρισμα, επίδειξη σωστικών μέσων κ.τ.λ. γνωστά, 08:30 το push-back, 08:40 η απογείωση από τον 03R του τιμημένου hub. Για τις λεπτομέρειες της διαδρομής θα σας διαφωτίσει ο κ. captainjumbo (ήταν η ειδικότητά του για αυτό το σκέλος), ενώ την εξωπαραθυριακή φωτογράφηση ανέλαβε ο κ. jerry. Θα χαρούν να απαντήσουν σε όλες τις σχετικές ερωτήσεις σας.
Εγώ θα σας μιλήσω για το (κρύο) γεύμα της πτήσης (ίδιομε αυτό του co-member alexander πριν λίγες μέρες, από τον οποίο δανείζομαι τη φωτο). Μια φέτα μαύρο ψωμί με τυροσαλάτα, ζαμπόν και δύο φέτες τυριού, μια λιαστή ντομάτα και δύο κομματάκια (κρύου) κοτόπουλου σχάρας, μπροκολάκι και αγκιναρίτσα, συνοδευόμενα από το ψωμάκι που βλέπετε στο σελοφάν, τετηγμένο τυράκι, βουτυράκι Lurpak, το muffin σοκολάτας με γέμισης κρέμας και μια μαρμελαδίτσα "δώρο του κηπουρού" ("Farmer's Gift" σε ελεύθερη απόδοση. Touching θα έλεγα...). Τα μαχαιροπήρουνα πλαστικά (σε αντίθεση με τη φωτο του πιο τυχερού alexander), αλλά το προσφερόμενο κρουασάν ήταν το μόνο πράγμα ικανό να ζεστάνει το παγωμένο στομάχι μας εκείνο το κρύο πρωινό. Εκτός από το τσάι-tea-τσάι-tea και τον καφέ βέβαια. Την πορτοκαλάδα δεν τη διάλεγες, την έπαιρνες έτσι κι αλλιώς χωρίς να μπορείς να κάνεις και διαφορετικά. Συνολικά, ούτε κρύο ούτε ζέστη το breakfast, με δεδομένο ότι περιμέναμε ζεστό φαγητό (δε φταίμε εμείς, η Ολυμπιακή που μας έχει καλομάθει
).
Εν πάσει περιπτώσει, φαγητό ήταν και τέλειωσε και έμεναν ακόμη δύο ώρες μέχρι την προγραμματισμένη άφιξη, οπότε ως δαιμόνιοι ρεπόρτερς που δουλεύουμε πριν από σας για σας ( θυμάστε τον Πίκο Απίκο; ), είπαμε να περάσουμε την ώρα μας παραγωγικά: φωτογραφίζοντας! Λίγο το seat pitch, λίγο την "αμαρτωλή σειρά των 734" και λίγο την καμπίνα γενικότερα... Και βέβαια, ακολούθησε και η συνηθισμένη κουβεντούλα με το πλήρωμα. Κάπου εκεί ξεδιαλύνθηκε και το μυστήριο του κρύου φαγητού. Ας όψεται η έλλειψη αρκετών φούρνων στο -BMC. Μόνο κρύα πιάτα σερβίρονται στο εν λόγω... Ελλείψει άλλου IFE, βρεθήκαμε επίσης να μελετάμε διεξοδικά τις οδηγίες ασφαλείας του αεροσκάφους της Olympic Airlines (έτσι έγραφε και το safety card) και σιγά σιγά ήρθε η ώρα της επιστροφής στο έδαφος.
Από τα 34.000 πόδια άρχισε η πορεία προς τον 07R της Φρανκφούρτης, με το αεροδρόμιο να βρίσκεται στην αρχή μπροστά και δεξιά μας. Το περάσαμε κατευθυνόμενοι βορειοδυτικά και στη συνέχεια με δεξιά στροφή ευθυγραμμιστήκαμε με το διάδρομο (για την πυξίδα που έχω πάντα μαζί μου εν πτήσει δε σας έχω ξαναμιλήσει, ε; ). Touch down ακριβώς στις 10:15 και άφιξη στο gate B2στις 10:22, 3' νωρίτερα του προγραμματισμένου δηλαδή.
Συνολικά, μια άνετη πτήση, με εξαιρετικό καιρό στη διαδρομή, φιλικό πλήρωμα (ακόμη και με τον πανταχού παρόντα Έλληνα επιβάτη που θέλει οπωσδήποτε να ανοίξει το κινητό του εν πτήσει :evil: ), αεροσκάφος σε καλή κατάσταση και στην ώρα του.
Το επιπλέον στοιχείο που έδωσε μια πιο ενδιαφέρουσα νότα στο ταξίδι ήταν η παρουσία του κυβερνήτη και συγκυβερνήτη της ΟΑ165. Από τη σύντομη κουβέντα που είχαμε μαζί τους στο έδαφος, φάνηκαν άνθρωποι με γνήσιο ενδιαφέρον για την αεροπορία, έμπειροι και καλοί συνεργάτες (αυτό φάνηκε και από την ανακοίνωση του captain εν πτήσει, όπου ανέφερε και το όνομα του συγκυβερνήτη, κάτι που δε συνηθίζεται, αν και ακούγεται πολύ όμορφα). Οφείλουμε να τους ευχαριστήσουμε για την καλή τους διάθεση, γιατί όλοι ξέρουμε ότι μια πτήση χωρίς το απαραίτητο...interaction με το πλήρωμα φαίνεται μάλλον..."αποστειρωμένη" και εκείνοι όχι απλώς έδειξαν ότι αυτό το καταλαβαίνουν, αλλά τους έβγαινε και απολύτως φυσικά. Απλώς, μπράβο και στους δύο!
Η συνέχεια έπεται λίαν συντόμως!
Olympic Airlines vs LAN Chile Ως μέλη του μεγαλύτερου και πληρέστερου ελληνικού forum πολιτικής αεροπορίας, πετάξαμε, δοκιμάσαμε και σας μεταφέρουμε τις εμπειρίες μας από μια σύγκριση πρωτοποριακή για τα δεδομένα του ελληνικού internet (γιατί εμείς κάνουμε ρεπορτάζ!). Δέστε τις ζώνες σας, καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε το!
Μέρος Α': ATH-FRA, OA165 (STD 08:15, STA: 10:25), DEC2004, B734 SX-BMC "City of Alexandroupolis"
Το καλό με τη συγκεκριμένη πτήση των ΟΑ είναι ότι βρίσκεται σε ώρα που δεν υπάρχει ακόμα ο πρωινός συνωστισμός από το κύμα αναχωρήσεων των 9π.μ. για Ευρώπη. Οπότε, το check-in κατά τις 7 το πρωί έγινε σχετικά γρήγορα και οι θέσεις 06Α/Β/C που είχα προκρατήσει μας περίμεναν κανονικά. Η επιβίβαση άρχισε on-time στις 07:45 από την Β22 και το λεωφορειάκι μάς οδήγησε στο -BMC. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιαστήκαμε, μέχρι που μπήκαμε στο εσωτερικό του. Η κυρία ηγουμένη φιλικότατη και χαμογελαστή, η πληρότητα γύρω στο 50% (δηλαδή για μας μια άνετη πτήση) με δύο επιβάτες στην Olympian Executive, ενώ η σειρά 6 ήταν εφοδιασμένη με καθίσματα Business Class. Άνετο μαξιλαράκι για το κεφάλι, δερμάτινο προσθάγκωνο και το seat pitch άάάάάνετο.
Καλωσόρισμα, επίδειξη σωστικών μέσων κ.τ.λ. γνωστά, 08:30 το push-back, 08:40 η απογείωση από τον 03R του τιμημένου hub. Για τις λεπτομέρειες της διαδρομής θα σας διαφωτίσει ο κ. captainjumbo (ήταν η ειδικότητά του για αυτό το σκέλος), ενώ την εξωπαραθυριακή φωτογράφηση ανέλαβε ο κ. jerry. Θα χαρούν να απαντήσουν σε όλες τις σχετικές ερωτήσεις σας.
Εγώ θα σας μιλήσω για το (κρύο) γεύμα της πτήσης (ίδιομε αυτό του co-member alexander πριν λίγες μέρες, από τον οποίο δανείζομαι τη φωτο). Μια φέτα μαύρο ψωμί με τυροσαλάτα, ζαμπόν και δύο φέτες τυριού, μια λιαστή ντομάτα και δύο κομματάκια (κρύου) κοτόπουλου σχάρας, μπροκολάκι και αγκιναρίτσα, συνοδευόμενα από το ψωμάκι που βλέπετε στο σελοφάν, τετηγμένο τυράκι, βουτυράκι Lurpak, το muffin σοκολάτας με γέμισης κρέμας και μια μαρμελαδίτσα "δώρο του κηπουρού" ("Farmer's Gift" σε ελεύθερη απόδοση. Touching θα έλεγα...). Τα μαχαιροπήρουνα πλαστικά (σε αντίθεση με τη φωτο του πιο τυχερού alexander), αλλά το προσφερόμενο κρουασάν ήταν το μόνο πράγμα ικανό να ζεστάνει το παγωμένο στομάχι μας εκείνο το κρύο πρωινό. Εκτός από το τσάι-tea-τσάι-tea και τον καφέ βέβαια. Την πορτοκαλάδα δεν τη διάλεγες, την έπαιρνες έτσι κι αλλιώς χωρίς να μπορείς να κάνεις και διαφορετικά. Συνολικά, ούτε κρύο ούτε ζέστη το breakfast, με δεδομένο ότι περιμέναμε ζεστό φαγητό (δε φταίμε εμείς, η Ολυμπιακή που μας έχει καλομάθει

Εν πάσει περιπτώσει, φαγητό ήταν και τέλειωσε και έμεναν ακόμη δύο ώρες μέχρι την προγραμματισμένη άφιξη, οπότε ως δαιμόνιοι ρεπόρτερς που δουλεύουμε πριν από σας για σας ( θυμάστε τον Πίκο Απίκο; ), είπαμε να περάσουμε την ώρα μας παραγωγικά: φωτογραφίζοντας! Λίγο το seat pitch, λίγο την "αμαρτωλή σειρά των 734" και λίγο την καμπίνα γενικότερα... Και βέβαια, ακολούθησε και η συνηθισμένη κουβεντούλα με το πλήρωμα. Κάπου εκεί ξεδιαλύνθηκε και το μυστήριο του κρύου φαγητού. Ας όψεται η έλλειψη αρκετών φούρνων στο -BMC. Μόνο κρύα πιάτα σερβίρονται στο εν λόγω... Ελλείψει άλλου IFE, βρεθήκαμε επίσης να μελετάμε διεξοδικά τις οδηγίες ασφαλείας του αεροσκάφους της Olympic Airlines (έτσι έγραφε και το safety card) και σιγά σιγά ήρθε η ώρα της επιστροφής στο έδαφος.
Από τα 34.000 πόδια άρχισε η πορεία προς τον 07R της Φρανκφούρτης, με το αεροδρόμιο να βρίσκεται στην αρχή μπροστά και δεξιά μας. Το περάσαμε κατευθυνόμενοι βορειοδυτικά και στη συνέχεια με δεξιά στροφή ευθυγραμμιστήκαμε με το διάδρομο (για την πυξίδα που έχω πάντα μαζί μου εν πτήσει δε σας έχω ξαναμιλήσει, ε; ). Touch down ακριβώς στις 10:15 και άφιξη στο gate B2στις 10:22, 3' νωρίτερα του προγραμματισμένου δηλαδή.
Συνολικά, μια άνετη πτήση, με εξαιρετικό καιρό στη διαδρομή, φιλικό πλήρωμα (ακόμη και με τον πανταχού παρόντα Έλληνα επιβάτη που θέλει οπωσδήποτε να ανοίξει το κινητό του εν πτήσει :evil: ), αεροσκάφος σε καλή κατάσταση και στην ώρα του.
Το επιπλέον στοιχείο που έδωσε μια πιο ενδιαφέρουσα νότα στο ταξίδι ήταν η παρουσία του κυβερνήτη και συγκυβερνήτη της ΟΑ165. Από τη σύντομη κουβέντα που είχαμε μαζί τους στο έδαφος, φάνηκαν άνθρωποι με γνήσιο ενδιαφέρον για την αεροπορία, έμπειροι και καλοί συνεργάτες (αυτό φάνηκε και από την ανακοίνωση του captain εν πτήσει, όπου ανέφερε και το όνομα του συγκυβερνήτη, κάτι που δε συνηθίζεται, αν και ακούγεται πολύ όμορφα). Οφείλουμε να τους ευχαριστήσουμε για την καλή τους διάθεση, γιατί όλοι ξέρουμε ότι μια πτήση χωρίς το απαραίτητο...interaction με το πλήρωμα φαίνεται μάλλον..."αποστειρωμένη" και εκείνοι όχι απλώς έδειξαν ότι αυτό το καταλαβαίνουν, αλλά τους έβγαινε και απολύτως φυσικά. Απλώς, μπράβο και στους δύο!
Η συνέχεια έπεται λίαν συντόμως!