Hastaroth":fjx6wlje said:
oaicarus":fjx6wlje said:
Σύμφωνοι. Αλλά για σένα, θεραπεία είναι το κλείσιμο; Γιατί αν το δει κανείς αντικειμενικά, δεν είναι.
Γιά σένα λοιπόν,που τά βλέπεις αντικειμενικά,ποιά είναι η θεραπεία;
oaicarus":fjx6wlje said:
Η ένστασή μου είναι πως ξαφνικά όλοι ανακαλύψαμε πως η Ολυμπιακή τρώει λεφτά
Δέν το ανακαλύψαμε ξαφνικά,ήταν γνωστό εδώ καί αρκετά χρόνια.
oaicarus":fjx6wlje said:
και μας έχει φέρει ως έθνος στο χείλος του γκρεμού, οικονομικά.
Δέν είπε κανείς οτι βαρέσαμε και πτώχευση..
oaicarus":fjx6wlje said:
Πως ποτέ δεν έκανε κάτι για την ανάπτυξη των αερομεταφορών στην Ελλάδα.
Η μεγάλη συμβολή τής ΟΑ στην ανάπτυξη τών αερομεταφορών στην Ελλάδα έγινε επί εποχής Ωνάση.Τότε ήρθαν τά πρώτα τζέτ καί τα πρώτα turboprop, τότε ξεκίνησαν οι υπερατλαντικές γραμμές,ακόμα και η Αεροπλοϊα τότε ιδρύθηκε (από τον γιό του).
Οταν η ΟΑ έγινε κρατική (και είχε το μονοπώλιο τών αερομεταφορών),έφτασε στο σημείο ,λόγω τής κακοδιαχείρισης που έκαναν οι διοικήσεις της,νά καταργή γραμμές όπως τής Αυστραλίας καί τού Καναδά.....
oaicarus":fjx6wlje said:
Και όμως, η Ολυμπιακή είναι όλη η ιστορία των αερομεταφορών της Ελλάδας.
Ωραία.Καί λοιπόν;Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να παραμείνη στο χάλι που βρίσκεται τώρα;
oaicarus":fjx6wlje said:
Και αν ρωτήσεις κάποιον στο εξωτερικό να σου πει μια ελληνική αεροπορική εταιρεία, είναι σίγουρο πως, πριν απ' όλα, θα σου πει την Ολυμπιακή.
Καί άν τον ρωτήσης νά σού πή μιά βελγική αεροπορική εταιρεία θά σού πή αμέσως καί αβίαστα την Sabena.Αυτό δέν έμπόδισε τους Βέλγους νά την κλείσουν.....
oaicarus":fjx6wlje said:
Μην απορρίπτετε μια εταιρεία και ένα όνομα.
Αν η εταιρεία αυτή ακυρώνη κάθε μέρα εννιά πτήσεις λόγω έλλειψης προσωπικού που προκαλείται από κακό προγραμματισμό,απορρίπτεται από μόνη της...
oaicarus":fjx6wlje said:
Γιατί η Ο.Α. είναι μια ιδέα.
Καί ο Αρκουδέας μιά ιδέα ήταν,αλλά πέθανε
Καί γιά να σοβαρευτούμε,το επιχείρημα αυτό μού θυμίζει οργανωμένο οπαδό ποδοσφαιρικής ομάδας.Νά φτιάξουμε μήπως και καμμιά "θύρα 13" στό LGAV ;
oaicarus":fjx6wlje said:
Για όλους εμάς που μάθαμε τις πτήσεις από αυτήν. Για όλους εμάς που μας πληγώνει να την βλέπουμε καταντημένη και για όλους εμάς που, ενώ δεν έχουμε καμία σχέση με εργαζόμενους στην εταιρεία, πετάμε με τα αεροσκάφη της για να δείξουμε τη συμπαράστασή μας. Και μια επιπλέον ένσταση, ο ελληνικός λαός δεν είναι ο εργοδότης. Είναι ο μικρομέτοχος. Έτσι λοιπόν δεν έχει κανένα δικαίωμα παρέμβασης στα εσωτερικά της Ο.Α. Αντιθέτως, έχει δυνατότητα παρέμβασης στην εκλογή αυτών που έχουν δικαίωμα διαχείρισης των της Ο.Α.
Ωραία όλα αυτά,αλλά γιά να μπορούμε να πετάμε εμείς μέ τά αεροσκάφη της πρέπει να πετάνε αυτά καί όχι να ακυρώνωνται οι πτήσεις....
oaicarus":fjx6wlje said:
Το ότι είμαστε αεροπορικό site δεν πάει να πει τίποτα.
Ωραία,νά αρχίσουμε τότε να μιλάμε καί γιά την GA Ferries καί τά νεότευκτα βαπόρια τού Αγαπητού...
oaicarus":fjx6wlje said:
Kάποιος που δεν ξέρει διαβάζει αυτό το site και αποκομίζει την αίσθηση πως για όλα φταίει η Ολυμπιακή.
Αν αποκομίζει αυτή την αίσθηση,τότε δέν διαβάζει προσεκτικά..
oaicarus":fjx6wlje said:
Και η λύση δεν είναι να κλείνουν επιχειρήσεις. Είναι να μην υπάρχει δυνατότητα κρατικής παρέμβασης.
Ναί,αλλά η ΟΑ είναι κρατική εταιρεία.Αρα γιά να μήν υπάρχη δυνατότητα κρατικής παρέμβασης πρέπει να πάψη να είναι κρατική.Καί αυτό μόνο μέ δύο τρόπους μπορεί να γίνη:ή νά πουληθή σέ κάποιον ιδιώτη,ή να κλείση.Τό πρώτο είναι πολύ δύσκολο να γίνη αφού η εταιρεία είναι τόσο προβληματική που κανείς δέν την θέλει στην καμπούρα του.Αρα μένει το δεύτερο....
Ναι, πραγματικά. Χαίρομαι εξαιρετικά που διαπιστώνω με πόση σοβαρότητα αντιμετωπίζεται το θέμα της Ολυμπιακής. Χαίρομαι κυρίως γιατί επαληθεύονται το δικά μου λεγόμενα. Θα σου απαντήσω λοιπόν αντίστοιχα, δηλαδή αποσπασματικά και με άστοχο σαρκασμό.
1+2+3. Μην ρωτάς εμένα ποια είναι η θεραπεία. Αν είχα κάποια δική μου πρόταση, θα έθετα υποψηφιότητα για Υπουργός Εθνικής Οικονομίας ή έστω Μεταφορών. Η τοποθέτησή μου αφορούσε εσάς, που είστε και αυτοί οι οποίοι εδώ και κάτι μήνες που παρακολουθώ τα threads, κάνετε μια συγκεκριμένη πρόταση. Και όταν σας ρωτάω γιατί κάνετε αυτή την πρόταση, μου λέτε "για να μην τρώει λεφτά από τον άμοιρο φορολογούμενο". Και μόλις σου απάντησα στο προηγούμενό μου μήνυμα, μου απάντησες πως "δεν βαρέσαμε και πτώχευση". Αν αυτή είναι η σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει ο έλληνας - θύμα - φορολογούμενος, τότε ΟΚ, πάω πάσο. Αυτό όμως συνεπάγεται πως δεν έχει πρόβλημα με το να μένει ανοικτή η Ο.Α.
4. Η Ο.Α. έγινε κρατική τη δεκαετία του '70. Αυτό σημαίνει, αν κάνεις την αριθμητική πράξη, πως το μεγαλύτερο μέρος της ύπαρξής της ήταν κρατική και ιδιωτική μόλις 16 χρόνια, από τα 49 τα οποία έκλεισε φέτος. Δεν είδα όμως μέχρι και την απελευθέρωση των αερομεταφορών το 1994 να έχουν διαλυθεί ή να μένουν στάσιμες οι αερομετφορές. Αντιθέτως, η Ο.Α. ήταν το στήριγμα του τουρισμού και των αερομεταφορών.
5. Το ότι δεν πρέπει να παραμείνει στο χάλι της δεν σημαίνει ότι πρέπει να κλείσει. Αν δούλευες στην Ολυμπιακή (ούτε εγώ, ούτε κανείς κοντά μου δεν δουλεύει, για να σε προλάβω), δεν θα εκτιμούσες ιδιαίτερα να βλέπεις να καταστρέφεται η εταιρεία σου και όλοι να λένε ελαφρά τη καρδία, "σε πετάω στο δρόμο μαζί με άλλες τόσες χιλιάδες κόσμο", χωρίς καλά καλά να ξέρουμε γιατί δεν τη θέλουμε την Ολυμπιακή. Μας κατέστρεψε οικονομικά, δεν μας κατέστρεψε; Καλό θα ήταν να ξέρουμε γιατί δεν την θέλουμε.
6. Συνεχίζοντας λοιπόν, ανέφερες τη Sabena. Δεν ξέρω αν έχεις επιλεκτική μνήμη, αλλά η εν λόγω εταιρεία δεν ήταν κρατική όταν έκλεισε (αν δεν με απατά η μνήμη μου, ήταν ιδιοκτησία της SWR). Αυτό ίσως απαντά στο ερώτημά σου. Και αν θέλεις να το εξελίξουμε, παρουσίασέ μου εδώ ή μέσω π.μ. μια κρατική αεροπορική εταιρεία της Ε.Ε. που να έχει κλείσει μέχρι και σήμερα. Για να θυμίσω, η AZ έχει εδώ και χρόνια ξεπεράσει σε αθλιότητα την Ο.Α. και όμως ούτε λόγος για κλείσιμο ή για βελτίωση, ενώ η AF είχε φτάσει στο χείλος το γκρεμού στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας (και πάλι ούτε λόγος για κλείσιμο) και σήμερα κατηγορείται από τη Ryanair για κρατικές ενισχύσεις (κάτι που πολλοί εδώ μέσα δεν θέλησαν να σχολιάσουν για την κερδοφόρο ιδιωτική Air France, που θεωρείται το καμάρι της ευρωπαϊκής αεροπορικής σκηνής).
7. Αυτό τι σημαίνει; Ότι επειδή έχει κακό προγραμματισμό και ανίκανη διοίκηση πρέπει να κλείσει;
8. Δεν ξέρω τι ήταν ο Αρκουδέας και προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ μια απάντηση που να φτάνει το μεγαλείο της δικής σου. Έχω χάσει τη φόρμα μου τελευταία στο σαρκασμό. Όσο για τη θύρα 13, και εγώ είμαι Παναθηναϊκός, όχι όμως και τόση πίκρα... Και αυτή η ατάκα μου θυμίζει πως για να συγχέεις τη λογική της μάζας (φίλαθλοι ομάδας) με την κοινή λογική, δείχνει πως δεν μου αφήνεις περιθώρια να σου απαντήσω σοβαρά.
9. Σύμφωνοι. Να πετάνε. Και πάλι δεν ευθύνονται οι υπάλληλοι. Για να πετάνε όμως θα πρέπει εξαρχής να υπάρχουν, δεν νομίζεις;
10. Σοβαρά λοιπόν σου απαντάω, πως με ειρωνείες και σαρκασμό δεν μπορεί να γίνει κουβέντα. Γιατί το ότι είμαστε αεροπορικό site δεν μας σταμάτησε από το να έχουμε thread για το ADSL του ΟΤΕ. Και βέβαια είσαι ελεύθερος να πεις για τα βαπόρια του Αγαπητού. Σε κάλυψα;
11. Όταν επί 15 συνεχόμενες σελίδες (ίσως και 16 με την απάντησή μου) ο καθένας διαβάζει σε κάθε σελίδα για το τέρας της Ολυμπιακής, για την οικονομική καταστροφή που πάθαμε εξαιτίας της, τι νομίζεις εσύ πως αποκομίζει;
12. Σύμφωνοι. Δεν πρέπει πάντα να προκρίνουμε τη λύση του κλεισίματος όμως. Αν κλείσει η κυβέρνηση την Ο.Α., εγώ έχω τη δυνατότητα να υποστηρίξω πως αυτό αποτελεί κρατική επιχορήγηση στην Α3. Της δημιουργεί ένα μονοπώλιο και είναι μόνη να χαίρεται τα έσοδά της. Δεν μπορεί όλοι αυτοί που έχουν έρθει σε τόσους διαγωνισμούς πώλησης να είναι όλοι πια αφερέγγυοι. Έλεος. Για να προσέρχεται κόσμος στους διαγωνισμούς, πάει να πει ότι κάποιο ενδιαφέρον υπάρχει και πως κάτι πια έχει που αξίζει. Άρα το πρόβλημα είναι στον έτερο συμβαλλόμενο, το Δημόσιο. Άρα φταίει και ο Έλληνας φορολογούμενος, που εκλέγει αυτούς που εκλέγει (διαχρονικά αναφέρομαι, επίσης για να σε προλάβω). Και όταν η σεβαστή επίτροπος κ. Ντε Παλάθιο και ο κ. Μπαρό τώρα τηρούν αυτή τη στάση, δεν μπορεί να είναι όλα αθώα στις Βρυξέλλες. Υπενθυμίζω πως η πρώτη είπε χαρακτηριστικά και με σαρκασμό σε συνέντευξή της "Μετά τη Sabena, επόμενες υποψήφιες για πτώχευση είναι η Ο.Α. και η Alitalia", λες και ψηφίζουμε υποψήφιο για αποχώρηση σε ριάλιτι και ο κ. Μπαρό ξαφνικά έθαψε το θέμα των κρατικών ενισχύσεων της AF, χωρίς καν να κάνει δηλώσεις. Δηλαδή η όλη αυστηρότητα του κ. Μπαρό εξαντλείται στην Ολυμπιακή; Αν και μακροσκελής η απάντηση, ελπίζω πως σου κάλυψα τις όποιες απορίες σου.