Re: Olympic A340 LHR τέλος???
Nontas":2np2yfsg said:
Από δημοσίευμα του "Εθνους" :
Τον «ξαφνικό θάνατο» της Ολυμπιακής Αεροπορίας προς όφελος των ανταγωνιστών της -κυρίως της Aegean- σχεδιάζει η κυβέρνηση, όπως καταγγέλλει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Π. Λαφαζάνης, ο οποίος σε ερώτηση που κατέθεσε χθες στη Βουλή κατηγορεί τον υπουργό Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη ότι καλύπτει πρακτικές κακοδιαχείρισης με άγνωστη οικονομική ζημιά για τον δημόσιο εθνικό αερομεταφορέα.
Ειδικότερα, ο κ. Λαφαζάνης επικαλείται συγκεκριμένα στοιχεία για τα δρομολόγια των δύο εταιρειών που δείχνουν, σύμφωνα με τον ίδιο, ότι η Ο.Α. παρουσιάζει σημαντικές απώλειες μεριδίου αγοράς και παραχωρεί θέσεις προς όφελος του ανταγωνιστή της, λειτουργώντας ουσιαστικά ως «χορηγός» της Aegean. Ενδεικτικά, σήμερα 15/5/08 η Aegean εγκαινιάζει πρωινή πτήση προς Λονδίνο σε καθημερινή βάση, ενώ από αύριο κιόλας, στις 16/5/08, η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών συρρικνώνει το αεροσκάφος της που αναχωρεί κάθε πρωί προς Λονδίνο, από τύπου Airbus σε Boeing, μικρότερης χωρητικότητας κατά 100-120 θέσεων τουλάχιστον.
Επειδή αυτή την καραμέλλα την έχουμε ακούσει πολλές φορές να την πιπιλάνε πολλοί πολιτικάντηδες, έχω να κάνω μερικές 'χαζές' ερωτήσεις:
1) όπου υπάρχει ελεύθερος ανταγωνισμός, η ΟΑ τρώει σκόνη. Πολλά παραδείγματα:
- Παρίσι, η AF έχει τρία τέσσερα, και πέντε καθημερινά δρομολόγια. Η ΟΑ ένα, το πολύ δύο την ημέρα.
- Φρανκφούρτη / Μόναχο, η LH έχει τρία Α300 και τρία Α320 την ημέρα. Η ΟΑ δύο 734, αντίστοιχα, την ημέρα.
- Αμστερνταμ, η KLM έχει τρία και περισσότερα 738 την ημέρα. Η ΟΑ ένα 734
- Ζυρίχη / Γενεύη, η Swiss έχει τρία (σύνολο) 320/321 την ημέρα. Η ΟΑ ένα 733, και όχι πάντα καθημερινό.
- Ρώμη, η AZ έχει πάνω από τρία 320/321 την ημέρα. Η ΟΑ ένα 734.
- Μαρδίτη / Βαρκελώνη η ΙΒ έχει τρία (σύνολο) 320 καθημερινά. Η ΟΑ ένα 734.
Δεν είναι καλύτερα εκεί που ο κόσμος προφανώς δεν θέλει να πετάξει με ΟΑ, το κενό να το καλύψει μια ελληνική και όχι ξένη εταιρεία;
Λέω, μήπως;
2) προφανώς όταν δεν γεμίζουν τα ΑΦ των ΟΑ, οι λύσεις είναι δύο:
- Καταβάλλεις προσπάθειες να γεμίζουν τα ΑΦ και τα ταμεία της εταιρείας.
- Αν όμως οι προσπάθειες είναι διαχρονικά άκαρπες, τότε προσπαθείς να συμμαζέψεις τα ελλείματα, όχι με το να συνεχίζεις να πετάς με μεγάλα ΑΦ και πυκνές συχνότητες, άδειος, αλλά συρρικνώνοντας την προσφερόμενη χωρητικότητα.
Αν γίνει αυτό που προτείνει ο κ. Βουλευτής, τότε είναι βέβαιο ότι το έλλειμα θα διογκώνεται.
Είναι μήπως πρόθυμος ο κάθε πολιτικάντης βουλευτής να εξηγήσει στον έλληνα φορολογούμενο ότι αν συνεχίσουν να διογκώνονται τα ελλείματα αυτό αφαιρείται από τον κόπο του κάθε εργαζόμενου και τη σύνταξη του κάθε συνταξιούχου?
Λέω, μήπως;